Looong time noo see!!

2010-09-15 - 11:17:33
Hej på er grynkorvar!

Det är över en vecka sedan jag uppdaterade här. Tiden går fort!
Jag har jobbat en vecka drygt nu och det är verkligen superkul! Mina arbetskamrater är så himla goa och duktiga.
Trivs som fisken i vattnet :-)
Det är så härligt att äntligen ha möjlighet att bidra ekonomiskt till hushållet och ta en del av Tomas stora börda.

I söndags var jag på Gekås och köpte höst/vinterkläder till Freja. Fick en heeel del kan jag säga. Köpte även kläder till Tomas och lite inredning till hemmet. Köpte mig även en ny plånbok, som jag var i stort behov av. Den andre jag har är stor och otymplig. Krånglig att ha med sig.

Idag är jag ledig och då skall jag passa på att plocka här hemma, tvätta undan lite kläder. Freja är på dagis och Tomas skall snart åka till jobbet för att gå på kvällskift.

På lördag är det personalfest, vi skall åka och bowla och äta middag! Ska bli jättekul! Vi får se om jag dricker eller om jag är nykter och kör. Jag är ju faktiskt inte så mycket för att dricka.
Men skoj ska det bli ändå :-)

Tvätten ropar.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0