Lite allmänt trams sådär..

2011-01-06 - 23:42:34
Åh, jag är alldeles slut! Mycket folk idag på jobbet. Trodde inte det skulle vara så mycket, men många passade väl på att handla nu när dem var lediga mitt i veckan. Det kan bli väldigt intensivt vissa stunder, man känner av stressen av allt folk och att köerna växer. Jag minns hur jag precis hade börjat på Willy:s, då kunde jag ofta drömma om att jag satt i kassan och att det var stressigt, då vaknade jag av att jag typ sa "Var det bra så? Då blir det 294 kronor, tack!" :-)
Imorgon är det sista dagen för veckan, sen är jag ledig lör-sön. Ska bli skönt att pyssla lite hemma och så, ta bort ljusstakar och det sista av julpyntet. Det blir förmodligen inget IKEA, tråkigt men både syrran och mamma drog sig ur, tråkmånsar! Det var ju faktiskt deras idé. Elakt att bara luras sådär ;-)

er med datorn i knät och Tomas sitter på golvet framför tvn och spelar tv-spel. Jag har alltid funderat på vem han egentligen pratar med när han spelar? Hm, konstigt det där.. ;-)

Jag har planer på att alldeles strax bege mig upp för trappan och ner i sängen, är sjuukt trött! Men först ska jag ge min lilla tv-spels nörd en godnatt puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0