Vi kör mot våren!

2011-01-03 - 18:58:39
Hej!

Nu har jag kört på lite effektivt här hemma. Lagat middag, tvättat, fixat och donat! Jobbade 07:45-15:00.
Freja sov hos sin mormor och morfar inatt eftersom hon har jullov fortfarande och både jag och Tomas började tidigt. Hon kom hem lagom till middagen idag :-)

Igår kastade jag ut granen, det var väldigt skönt eftersom merparten av den låg på golvet i form av barr.
Till helgen tänkte jag plocka ner resten av julsakerna. Nu är det snart vår, tänk vad härligt byta ut julglöd, snö, mörker och murrigt mot knoppar, ljust, tulpaner, primulor, ranunkel och andra fina vårblommor! Mmm härligt! Och vi skall lägga i en växel med vår trädgård så fort kälen gått ur marken. Kanske dags att sätta sig och rita upp hur vi skall göra?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0