Hot chocolaté!

2011-01-04 - 10:27:08
Hej på er!

Jag och Frejsan har precis startat morgonen med varsin kopp varm choklad. Så vi har suttit vid köksbordet och filosoferat medan vi tittat ut genom fönstret på all snö som ligger på taken som ett tjockt gosigt duntäcke!
Jag har egentligen tusen saker att göra innan jag åker till jobbet vid tre men nu för tillfället har jag ingen lust med en massa måsten. Vill bara sitta här och fundera och leta inspiration till min trädgård ;-) Men det är ingen bra idé, inte just nu. För jag måste: Lägga i en tvätt, hänga upp blöt tvätt, sortera och vika in ren och torr tvätt, plocka undan efter frukosten, leta fram en ren jobbskjorta, bädda sängen, gå ut med hunden..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0