Oljud

2011-01-05 - 11:44:25
Åh, här står både tv och radio på, gud vilket oväsen.

Tomas är så duktig och viker in tvätt medan hans lata fru sitter framför datorn. Men jag skall snart ställa mig vid spisen och koka ihop lite lunch till oss allihopa.
Igår inträffade en incident på jobbet, själva grejen var kanske inte så trevlig, men allt blev bara så roligt i slutändan, skrattade så jag fick ont i magen. Härligt när det blir så!

Min syster ringde förut och hörde om vi skulle åka till IKEA någon dag. Klart vi ska! IKEA är inget man bangar! På lördag verkar det som att vi skall åka iallafall. Ska bli roligt!

Om man kanske skulle slita sig så att vi får lite mat i magen innan jag åker till jobbet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0