1 januari

2011-01-01 - 19:21:02
Första dagen på vårt nya år håller på att gå till sin ände. Min penicillinkur har gjort susen, känner nästan inget i halsen längre, så på måndag blir det jobb! :-)

Idag testade Freja sina skridskor litegrann, det var lite krångligt men tillslut lyckades hon allt hålla balansen och ta ett par skridskosteg, roligt tyckte hon det var så vi får fortsätta öva!
Vid halv 3 hade Tomas en tid på jourcentralen, han har väldigt ont i halsen han också och visst var det halsfluss! Nu är vi två på antibiotika här hemma! Freja verkar ha klarat sig, jag har tittat i halsen och det ser fint ut och hon har inte heller klagat på att hon skulle ha ont. Bara att hålla tummarna!

Om en liten stund ska Freja gå och lägga sig. När hon har somnat tänkte jag och Tomas mysa lite framför tvn, det går en väldigt rolig film på kanal 1 ikväll vid nio halv tio, Patrik 1,5. Den är ruggigt bra :-) Torkel Petterson som spelar en av huvudrollerna är grym!

Jag upptäckte förut att jag hade glömt göra mozartkulor till jul, så jag och Freja ställde oss och gjorde detta, mums! Men det räcker med en sedan är man nöjd, dem är så mastiga, både nougat, choklad och marsipan i.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0