Nyårsafton! Jag har tillbringat stor del a...

2011-01-01 - 08:57:13

Nyårsafton! Jag har tillbringat stor del av dagem åt att svära åt folk.som inte har vett till att strunta i fyrverkerier. Dock har dagen i det stora hela varit toppen. Jag har preparerat kroppen och då framförallt halsen med alvedon och har faktiskt kunnat äta lite av maten jag gjort. Vi började med stekt fläskfile, potatisgratäng, kantarellsås med en stor sallad, gele och smörstekta champonjoner till sen blev det efterrätt med yvå olika sorters choklad glass, bitar av choklad, varma hallon och grädde. När vi ändå var igång fortsatte vi lite senare med tapas med massa goa tillbehör, stort fruktfat, snacks och godis (det är ej konstigt att man ser ut som man gör) Jag längtar till jobbet och vill bli frisk! Gott nytt år


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0