Denna dag, denna onsdag.

2010-09-15 - 18:48:55
Vad konstigt det känns att bara vara hemma. Tänk vad en veckas jobb kan göra under för både sinne och kropp! Mår så otroligt mycket bättre av att jobba och att vara igång. Jag är verkligen tacksam att jag fått denna chans.

Jag har fått undan lite tvätt och även dammsugit och plockat undan saker som legat och stört mig, men som jag inte orkat ta hand om innan, haha. Häromdagen köpte jag en massa rotfrukter och idag gjorde en köttgryta med massor av morötter, palsternacka och annat gott till middag. Mums tyckte både jag och Freja.
Freja sitter nu framför tvn och kikar på Bompa medan jag sitter med datorn en stund. Efter bompa är det dags att ta ett bad och sedan skall Loppan studsa i säng. När hon har somnat skall jag sätta mig med mitt nya bildredigeringsprogram, Gimp2, som har alla funktioner + mer som Photoshop, men den stora skillnaden är att Gimp är gratis ;-)

Jag funderar på att ha ett Homeparty snart! Jag har sett att min favorit butik, Nordljus, erbjuder hempartyn och det hade varit jätte kul! Undrar bara om det är någon som är intresserad av att komma? Ni kan väl kika in på denna sida och sedan hojta om ni har lust att komma hit på fika och lite  shopping av massa fina inredningsprylar :-)

Postat av: Madde

Vet du, måste tipsa om en riktigt Pauline-butik som öppnat alldeles nyligen i Trollhättan! Fröken Åkesson heter den, ligger i Oden. Massor med romantisk heminredning. Kram!

2010-09-15 - 20:09:53
Postat av: Therese

Men å vad roligt med ett sånt homeparty! Är det dyrarare där än på hemsidan?

2010-09-15 - 21:57:05
Postat av: sandra

Åh, vad fina saker! Jag hade lätt velat komma :-)

2010-09-15 - 22:33:33
URL: http://familjenlengrell.blogg.se/
Postat av: Sarah

Dom har verkligen jättefina grejer! Hade vi haft råd hade jag lätt velat vara med =)

2010-09-16 - 07:33:59
URL: http://sarahsbaby.blogg.se/
Postat av: Amelie

Koimmer gärna!

2010-09-17 - 14:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0