Söndag i sol

2010-09-05 - 11:11:04
En STOR storstädning gjordes igår. Det skurades golv och dammtorkades i hela huset! Gud vad skönt det var att krypa ner i fräscha krispiga lakan och bara njuta av doften av såpa :-)

Idag fortsätter städningen, fast ute. Jag ska ta bort lite sommarperenner som har gjort sitt och plocka in trädgårdsmöbler och leksaker. Först ska vi bara upp till Frändefors och hjälpa pappsen att flytta lite plank.

Är nervös inför morgondagen då jag ska börja lära mig kassan på Willys och misstänker att natten till imorgon kommer vara pirrig. Men det skall bli så roligt, det är bara för mig att släppa nerverna lite, hehe.

Nu ska jag få på Loppan kläder.

hej
Postat av: sandra

Jag är helt säker på att du kommer att klara det galant :-)

2010-09-05 - 12:19:30
URL: http://familjenlengrell.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jag har sommarjobbat i kassan på Willys i thn och det ska nog inte vara nått problem för dig. Man lär sig rätt snabbt det är snabbheten som tar lite längre tid att komma in i men så är det för alla.

2010-09-05 - 19:19:09
URL: http://sarahsbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0