Skepp o hoj!

2010-09-27 - 18:13:47
Jag har i ett par dagar försökt skriva blogg inlägg via min mobil, men varje gång jag är klar så försvinner allt. Så, jag ger upp det för tillfället tills jag har förstått hur man gör :-)
Idag skrev jag på papperna. Så nu är det klart :-) Har fått ett vikariat på Willys. Jag är lyckligt lottad kan jag lova er! Det är en härlig känsla, att äntligen få en möjlighet att få pengarna att räcka och till och med bli lite över? Vi har levt på en inkomst i tre år nu och det tär på en. All ständig ångest och oro över att inte klara månaden. Att aldrig kunna unna sig något med gott samvete. Vi kan äntligen börja leva, på riktigt!

Jag har grejat lite ute i trädgården, har fortsatt grävt i min rabatt och klippt lite häckar.
Nu ska jag göra lite kvällsmat åt mig och Loppan. Tomas jobbar kväll så honom ser vi inte så mycket av idag. Han kommer nog hem och pussar mig godnatt någon gång vid tolv inatt :-)


Mannagrynsgröt står på matsedeln!
Postat av: Sandra

Va härligt för dig! GRATTIS :)

2010-09-27 - 20:02:58
URL: http://billyrock.blogg.se/
Postat av: Madde

Åh! Vad bra! Så roligt för dig, grattis grattis! Mattias har ju berättat förstås , men härligt att det är helt säkert nu!Kram

2010-09-27 - 20:13:05
Postat av: Sarah

Jag får säga GRATTIS nu igen när det verkligen är klart. Längtar tills vi också är där med två inkomster men det lär nog dröja ett tag till =P

2010-09-27 - 20:38:00
URL: http://sarahsbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0