Ryggont

2010-09-21 - 10:03:16

Vaknade halv fem i morse av att jag hade så fruktansvärt ont i ryggen. Vände och vred mig fram tills klockan tjugo i åtta då Loppan vaknade. Tog 2 alvedon som inte hjälpte ett skvatt. Nu kan jag knappt röra mig, vad är det frågan om egentligen??
Jobbar eftermiddag idag och slutar halv åtta. Jag skall försöka lägga mig en timme och sedan ta ett varmt bad som förhoppningsvis lindrar.


Igår fick jag reda på en sak som gjorde mig otroligt överlycklig. Men går inte ut med det riktigt ännu då jag inte vet om allt är klart. Men glad, det är jag :-)

K R A M

Postat av: Sarah

En liten fågel viskade i mitt öra vad det handlar om och jag får säga GRATTIS även om det inte är helt klart. Det blir nog så =)

2010-09-21 - 11:18:06
URL: http://sarahsbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0