Röst och valvaka.

2010-09-19 - 20:54:48
Hej på er!
Jag gissar att många av er sitter bänkade framför valvakan på Svt. Jag har suttit en liten stund med varm choklad och ostsmörgås och halvkikat, men jag tröttnade rätt fort. Och just trött är det jag är nu. Helt färdig.
I förmiddags gick vi tillsammans med Benita, Nicke och barnen till Onsjöskolan och röstade. Efter det åkte vi till Frändefors och hämtade ett bord som vi skall ha i vardagsrummet. Jag tror vi får korta av benen något, men annars är det perfekt! 

Igår var jag ute med jobbet. Det var skoj, åt och bowlade och sen gick vi vidare till Oleary's. Men idag är jag så trött att jag helt seriöst skall gå och lägga mig om 10 minuter. Loppan har inte kommit i säng heller. Vet faktiskt inte vad det har varit med henne idag, grinig och tjurig hela dan. Tur att jag börjar sent imorgon så hon kan sova ut på morgonen. Jag tänkte att hon och jag skall krypa ner i sängen sen och läsa en bok. Nu ska jag upp och byta lakan och efter det blir det en dusch!


KRAM ♥!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0