Mysipys

2010-09-03 - 22:06:16

Loppan sover sedan ett par timmar tillbaka. Jag och Tomas sitter i soffan och har lite "vuxentid" = Jag framför datorm och han framför tvn :-)

Jag är tröttare än vanligt och hade helst av allt velat gå upp och lägga mig. Men man får passa på att andas och slappa lite på kvällen. I vanliga fall så är det full rulle från dag till kväll och sedan stupar man i säng. Så att bara sitta bredvid varandra i soffan en stund på kvällen betyder mycket :-)

I helgen skall jag tvätta tänkte jag, röja och greja lite ute. För sedan blir det förhoppningsvis inte så mycket tid till sånt.. För jag har fått ett jobb! :-) På måndag börjar jag min utbildning på Willys i Trollhättan! TROR NI JAG ÄR GLAD ELLER?? :-)

Och den 12 åker jag, Benita och Sara (och Mattias ;-) till Ullared. Jag har sparat, sålt av saker och verkligen försökt få ihop pengar till detta för det är VÄL BEHÖVLIGT kan jag lova er. Jag har en unge som växer på längden och jag själv som växer på bredden ;-)

Postat av: Jocke

Får komma in o handla snus av dig nån dag, mellan vilka tider jobbar du? LEAR ligger ju typ bredvid Willys... Då blir du förresten även arbetskamrat med Stefan, Sarahs mammas pojkvän =)

GRATTIS!!!!

2010-09-04 - 01:36:13
URL: http://sarahsbaby.blogg.se/
Postat av: Madde

Vad roligt för dig vännen! GRATTIS! Kram!

2010-09-04 - 13:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0