Höstig dag med busiga troll!

2010-09-25 - 10:09:41

Hallo snyggingar!
Nu är det lördag och helg. Vädret vi fått är väl kanske inte det roligaste, men som man säger, det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder! :-) När vi åker in till Trollhättan sen blir det med andra ord regnkläder och stövlar på!
Det är Trolldagar i Trollhättan idag. Det finns massa aktiviteter och roliga erbjudanden i stan. Vi tänkte åka in och kolla lite. Funderar på att klä ut Freja till ett troll, får se vad hon säger om detta :-)
Hennes ögoninflammation har gått över som tur är. Så på måndag är det dags för dagis igen.

Igår grävde vi upp lite buskar som stått här hemma. Vi sådde även lite nytt gräs på stället där de stått och jag håller på att gräva upp rabatten som vi har på baksidan. Jag har planerat hur jag vill ha den. Denna sommar har den varit täckt av smultronplantor så till nästa sommar hoppas jag på att ha min lavendelgömma och rosbuskrabatt :-D

Imorgon är det dags för simskola för lillskruttan. Hon ser fram mot detta kan jag lova er! Vår lilla busunge!


Om man kanske skulle ta och ge sig av mot Trollhättan??

Ha en härlig dag i regnet, i eftermiddag är det jag som kommer tända en massa ljus och mysa ner hela familjen i soffan framför tvn!


K R A M


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0