Från en avlägsen dröm..

2010-10-24 - 18:46:36
Helt plötsligt finns det en möjlighet att faktiskt fullfölja alla våra planer här hemma. Allt känns inte längre som en avlägsen dröm utan mer som en tidsfråga. Härlig känsla måste jag säga!
Vi har nu tagit våra sista spadtag utomhus för denna säsongen. Vi får köra igång med utomhusprojekten igen till våren.

Kan dela med mig lite av våra "projekt"

Sovrummet: I sovrummet skall vi sätta pärlspontad bröstpanel som en "fondvägg" där vi har sängen.
Vi vill även lägga nytt golv, ett såkallat skeppsgolv i vitt.

Vardagsrummet: Här i vardagsrummet skall vi måla om. Nu har vi en riktigt ful gul tapet. Inte sådär i ögonfallande gult men ändå, ful. Väggarna skall bli vita ;-) Köpa ny soffa och hitta någon bra och fin bokhylla i min stil och slänga ut dem hemska expedit hyllorna vi har idag. Eller kanske en köpmansdisk som man kan fixa i ordning? Hm, vad sugen jag blev på att greja, blocket nästa!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0