tjena hejsan allihopa!

2010-10-04 - 10:08:47
Jag är verkligen sämst på att updatera er . Nu sitter jag och Freja i bilen och väntar på att få komma in på efterkontroll av bilen. Inte riktigt drömsitsen när man har en 3 1/2åring med sig. Igår var vi på loppis i vargön. Efter det åt vi pizza för att sedan åka till hallevibadet för att gå på lek&plask! Eftermiddaggen tillbringades hemma. Frejas farmor och farbror kompå besök en stund och vi tog lite kaffe och fika. På onsdag börjar mitt vikariat. Det ska bli jättekoj. Tänk att jag äntligen har möjlighet till att bli självständig, 24år gmmal, haha. Idag är det kanelbullensdag så jag funderade på om.jag och freja skulle åka till momo och baka lite bullar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0