Sköna Söndag!

2010-10-17 - 19:50:40
Hej på er!
Nu är det bara några få timmar kvar av denna helgen. Sedan väntar en ny vecka.
Vi har varit riktigt effektiva här idag. Tomas har fått upp alla dem resterande buskarna och jag har städat nedervåningen. Väldigt skönt att få detta gjort.
Freja skall alldeles strax krypa i sängen och jag funderar starkt på att göra detsamma. Imorgon gör jag en kort dag på jobbet, 10:45-15:00.

Det väntas tydligen snö i veckan som kommer också. Herregud, då är det dags att få på vinterdäcken på bilen. Känns inte som det var längesen vi bytte till sommardäck, haha.

Freja har fått några konstiga utslag i ansiktet, på kinden bak mot örat. Jag har sett att hon har haft några enstaka prickar lite här och där innan men nu var det ganska mycket i ansiktet. Vet inte alls vad detta kan vara och har dem inte försvunnit imorgon eftermiddag får jag ringa och rådfråga vårdcentralen.

Sov gott!
Postat av: Sarah

Hon har inte ätit något nytt eller så? Har hon ätit mkt citrusfrukt?

2010-10-18 - 10:14:19
URL: http://sarahsbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0