Min dag

2010-10-27 - 22:57:37
Hej!

Nu är det jag som beställer tid för en synundersökning. Jag får en sån där jobbig huvudvärk när jag jobbar. Jag spänner mig och kisar hela tiden. Jag har inte direkt tänkt på det innan men nu har jag verkligen insett att jag ser ganska dåligt.
Jag fick ett sånt roligt besked idag. Min goa chef ringde och berättade att hon förlängt min vikariat! Jag är så glad!

Idag tog Freja kort på dagis. Jag var ganska nervös först, för jag har inte hört så bra om företaget som skulle sköta fotograferingen. Men det gick toppen! Killen som fotade var helt grym och Frejas porträttfoto blev helt klockrent! Jag är jättenöjd!

Om en stund skall jag ta en lång härlig dusch. Sen skall jag lägga mig i sängen och läsa den nya Drömhem och trädgård. Härligt

Hoppas ni har haft en bra dag!

Kram

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0