Lycka över en lönespec!

2010-10-23 - 14:14:40
Hej på er snyggingar!
Här sitter jag. Igår fick jag gå hem från jobbet. Fick världens illamående och det kändes som att jag skulle kräkas vilken sekund som helst! Inte allt för roligt när man sitter i kassan och knappt vågar öppna munnen..
Jag har fortfarande inte kräkts, men det känns som att det är något i kroppen, som inte riktigt bryter ut. Skitjobbigt rent ut sagt. Jag hade sån ångest igår när jag åkte hem. Är så rädd att jag skall förlora vikariatet..
Men hellre att jag åker hem än att jag är kvar och kanske smittar mina kollegor, eller hur?

Idag tar vi det lugnt hela familjen, vi ska äta lite middag om en stund, har gjort lasangette. Efter maten går vi nog ut en liten stund och får lite frisk luft.

Jag har fick min första lönespec igår och jag kan säga att jag blev överlycklig!! Hade räknat med att få ut en kanske 5000 kr, men det var mer, mycket mer. Och då är det bara timmar jag gjort eftersom vikariatet började i oktober och lönen var för det jag jobbat i september.
Äntligen, ÄNTLIGEN kan vi börja leva, på riktigt och inte på lånade pengar!!

Dags för mat!

Kram på er!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0