Godmorgon från sängen

2010-10-16 - 09:27:04
Hej på er! Här ligger hela familjen fortfarande kvar i sängen men det är bara jag som är vaken :-) Min födelsedag var toppen! Fick massor av grattis hälsningar och även lite skönsång från en arbetskamrat ;-) När jag kom hem från jobbet studsar en glad Freja fram med ett paket i famnen! Ivrigt ropar hon : öppna öppna mamma! Det är en ljusstake! Meddelar hon sedan glatt, innan jag ens fått av presesentsnöret ;-) Freja och pappa åktehade åkt iväg och valt present tillsammans och då valde dem en jättefin ljushållare till mig. Jag blev sååå glad! Fick även ett paket av Madde och Tito, med en doftpåse som luktar ljuvlig lavendel och en strut med karameller! Under tiden jag har skrivit det här har både Tomas och Freja vaknat och gått upp, så nu ligger jag ensam kvar:-) Idag är det jobb som gäller för min del! Ha en härlig dag!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0