Fredagen den 15 oktober.

2010-10-15 - 13:04:12

Nu var det en vecka och två dagar sedan sist jag uppdaterade. Tiden går väldigt fort måste jag säga.
Så, jag passar på att uppdatera idag. På min födelsedag :-) Att fylla år slutade att vara spännande ungefär samtidigt som jag fick Freja. Nu är det inför hennes födelsedag jag ligger sömnlös och är spänd och nyfiken, haha.

Dagen har iallafall varit mysig. Fick frukost på sängen tidigt, tidigt imorse. Lite senare, knackade det på dörren och min pappa stod utanför med en tårta, nybakat bröd och lite annat gott som vi har smaskat på.
Jag fick även höra av Loppan att hon och pappa skall åka och köpa en present till mig när jag är på jobbet ;-) Lillfisen då. Men detta hade jag allt listat ut långt tidigare, haha.

Börjar jobba vid 15 och slutar halv nio idag. Ganska härlig tid, då hinner man fixa lite hemma innan jobbet.
Men, idag har det inte blivit många knop gjorda. La mig och somnade om förut efter frukosten.
Helgen blir lugn, jobbar lördag mellan 12:45-16:45 och är ledig på söndag. Då tänkte vi försöka fortsätta med att gräva upp buskar. Nu står det en container här utanför också som vi kan slänga allt trädgårdsavfall i så vi får passa på känns det som.

Det börjar bli dags att göra sig i ordning för jobb. Vi hörs och jag skall försöka att inte låta det gå lika lång tid igen innan jag uppdaterar er :-)

Stor kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0