Brr brr

2010-11-17 - 12:40:27
Hej på er!!

Kallt idag! Frosten satt så hårt på rutan till bilen imorse, fick nästan inte bort det! Det blev overall och full muddering på Freja idag. :-)

Skruttan är på dagis och jag har precis hängt upp en tvätt. Nu kikar jag lite på Biggest looser på femman. 
Jobbar stängning idag, börjar klockan 15.

Jag funderar mycket på vad vi skall köpa för julklappar till Freja. Hon önskar sig mycket, väldigt mycket, ungefär hela leksakskatalogen om man säger så, haha. Men jag märker att vissa saker ÖNSKAR hon sig verkligen, mycket annat vill hon bara ha, men några saker ser jag tydligt att hon verkligen vill ha.

♥ Musikinstrument, som trummor, piano och gitarr med en riktig mikrofon.
♥ Barbie - Ett modeäventyr
♥ Självgående hund
♥ Littlest Petshop
♥ Hello Kitty, my secret pillow


Dags att göra sig i ordning för jobb! En dusch!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0