Nu är vi nyss hemkomna från kalas för min ...

2010-11-21 - 16:50:00

dsc_0165 (MMS)

Nu är vi nyss hemkomna från kalas för min systerdotter.som fyllde 14 i måndags. Vi är helt färdiga hela familjen idag, trötta och hängiga. Jag vaknade med världens migrän imorse, fick ta två voltaren och lägga mig igen, sen var det borta. Tomas ska strax ut med hunden och Jag å Freja kikar på tv. Somnar snart känns det som. Hur har er söndag varit?

Postat av: Sandra

Åh du är så gullig vännen!

Men vi SKA ha ett utvecklingssamtal men de skjuter upp det hela tiden men nu är det dags anser jag. ÅH! Jag vill ju inte alls lämna honom när jag får höra sånt här. Och när jag frågar fröknarna säger dom bara "ja, det är inte Loke som puttas" NÄÄÄE! Men jag vill ju inte att han ska BLI puttad såklart. Inte biten heller för den delen. Men man måste reagera, annars gör de ingenting. Så får se vad dom säger idag, efter jag varit där.



Ska snart säga upp min plats där också, för efter sommaren får han förhoppningsvis byta dagis! :)

2010-12-02 - 12:26:58
URL: http://billyrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0