Min lilla lurvboll

2010-11-06 - 18:39:20

Hej!

Jag har varit så ledsen, igår fick min pappa ta bort min älskade gammellurv, Eddy. Han blev nästan 15 och ett halv år. Eddy har funnits i mer än hälften av mitt liv och jag saknar honom så. Det kommer vara tomt och tyst nästa gång jag är hos mamma och pappa. Igår när jag fick reda på att han var borta fick jag panik. Blev alldeles hysterisk och behövde greja med något, så jag gick ut och plockade tallris, lingonris och enris och band en krans som jag hängde på ytterdörren.


Vi vaknade natten till fredag av att Freja kräktes i hela sängen. Då var det dags att ta VAB för första gången i mitt liv. Men mer än den gången med kräks blev det inte. Jag och Tomas har fortfarande inte blivit sjuka och nu håller vi alla diverse kroppsdelar att vi slipper skiten rent bildligt talat.
Idag vågade jag mig ut en sväng, behövde komma hemifrån kände jag. Åkte först till Antikladan i Lilla Edet. Gud, vad mycket fina möbler jag hittade. Men, jösses! Vilka priser!! Efter det åkte jag och veckohandlade på jobbet.
Hämtade även upp min jacka inne på JC som varit hos skräddaren på lagning.

Hoppas er dag har varit bra!

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0