Lite babbel

2010-11-15 - 15:22:29

Hej!
Ni får ha överseende med den grymt fula designen. En ny är på gång!

Jag är ledig måndag-tisdag och har tillbringat första lediga dagen med att storstäda i vår tvättstuga. Det var behövligt kan man väl lugnt säga.
Om en stund kommer Freja hem och då ska vi kika lite i Önskekatalogen från Br-leksaker. Hon längtar mycket till Julafton, mycket prat om tomten och julklappar här hemma :-) Jag funderar faktiskt på om jag skall baka imorgon? Lussekatter i mängder som vi fryser in och har hela julen? Jag får börja förbereda lite smått, för jag jobbar ganska mycket fram till jul. Så man får vara steget före för att allt skall hinnas klart.
Jag och Tomas åker till Ullared den 5 december och handlar julklappar. Hade vi tänkt iallafall. Sparar in både tid och pengar om vi fixar det mesta av dem där.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0