Gääsp

2010-11-07 - 22:16:31
Det är ett under att jag är vaken nu, klockan är ju liksom efter 22. Det är inte riktigt min grej längre att sitta uppe på nätterna :-)
Imorgon är det dags för jobb. Freja, som skall få vara hemma imorrn också för hon har blivit riktigt förkyld, ska åka till mormor över dagen. Hämtar henne efter jobbet.
Vi var i Frändefors idag också. Tomas var ute i skogen och lekte så jag och Freja tog oss en tur till landet.
Köpte med en röd ros och en ett hjärta med texten "Saknar dig" på som vi la på Eddys grav. Usch, det var riktigt jobbigt, att inte bli mött av honom. Han fattas :-/
Annars hade vi en härlig dag i höstsolen. Jag fick med mig en lampa hem som jag har ställt uppe i kontoret. Blev så fint så. Ska nog fota lite någon dag så ni får se hur vi har det nu, det börjar forma sig :-)


Dags att hoppa i säng!

Godnatt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0