En lyckans dag.

2010-11-08 - 18:18:13
Hej på er!

Idag är det en underbar dag! Idag klockan 10:26 föddes min lilla guddotter, 50 cm och 3370 gram, Luna. Alldeles perfekt. Stort grattis till min älskade Sara och hennes Mattias till er härliga dotter!

Jag och Freja kom hem för en stund sedan. Jobbade till 15 sen åkte jag och uträttade några ärenden innan jag åkte till Frändefors och hämtade Frejsan. Nu sitter vi och kikar på Boog och Elliot, den nya favorit filmen här hemma :-)
Imorgon är jag ledig, förutom ett kassamöte mitt på dagen. Ganska chill. Jag har lite att pyssla med hemma innan. Som att få undan tvätten. Mindre roligt men tyvärr ett måste.


Postat av: Jocke

var inne o handlade hos dig strax innan tre, siktade på personaldrabbat hehe ;) Men du hade kanske redan blivit avlöst då, hälsa Tosse så gott när du ser henne, du lär nog träffa henne innan mig =)

2010-11-08 - 18:40:51
URL: http://sarahsbaby.blogg.se/
Postat av: madde

åh! har de fått nu, mysigt! hälsa grattis från oss!

2010-11-08 - 19:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0