Visar vart skåpet skall stå.

2010-05-06 - 11:01:58
Hej på er!

Snart är det fredag igen, det är inte klokt vad tiden går fort! Men fredagar är ju aldrig fel :)
Idag blir det nog inte många knop gjorda här hemma. Lite småplock och annat tråkigt jox!
Frejsan är på dagis och leker med sina kompisar, hämtar henne vid tre-tiden idag. Hm, ja det var väl allt jag kunde komma på för stunden. Jo, det var en sak till..

Jävlas inte med mig, inte ens litegrann. Tro inte att du står över mig och att du kan trycka ner mig. Det är lätt att vara stor i orden, men oftast är man väldigt liten på jorden. Det är lätt att gömma sig bakom en data skärm, men i det verkliga livet finns det inga skyddsmurar. Tänk på det.
PUSS
Postat av: Sandra

Det är ju oftast så.Tråkigt men sant. Att dom tror att man kan säga allt på internet men när det väl gäller blir dom väldigt små.

2010-05-06 - 12:44:03
URL: http://billyrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0