Torsdag

2010-05-06 - 23:02:45
Hej på er sötnosar!

Snart dags för sängen, är riktigt trött!
Vi skulle ju idag börja med att få Frejsan att somna själv. Som det har varit hittills har vi läst saga och sen legat inne hos henne tills hon somnar. Men nu tänkte vi pröva att läsa en saga och sedan gå ut. Detta gick dock inte så bra ikväll då jag stenslocknade där inne :) Men bättre lycka imorgon!

Vi har haft en riktigt mysig dag idag. Jag och Tomas tog en långpromenad tillsammans i förmiddags. Det är så mysigt att gå och prata tillsammans. Hålla handen och bara vara :) Vi hämtade Freja tidigare och gick hem och stekte pannkakor. Efter maten somnade jag och Frejsan i hennes rum, inte så lyckat kanske, men väldigt skönt med en liten powernap! Sen gick vi till lekplatsen och efter det mötte vi upp våra underbara grannar och gick på lekparks safari, haha :)

Imorgon är det FREDAG! Tacos och mys!
Nej nu skall jag sova!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0