Hej från mig!

2010-05-25 - 21:59:12
Hello sunshines!
 
Trist väder vi haft idag. Nu tycks det dock klarna upp ute. Förhoppningsvis håller det i sig tills imorgon (och resten av veckan också för den delen)
Helgen är fullspäckad. På lördag ska vi till Värnamo på 2-årskalas för Frejas minsta kusin och på söndag åker vi till Nuntorps dagarna! Däremellan skall vi hinna med att packa lite lådor, kanske köra ett lass till tippen?
Ja, det är mycket som skall hinnas med. Vi har fått klartecken att vi får radhuset helgen den 25 juni. Weii, jag längtar så mycket!

Freja har åkt på en ruggig ögoninflammation. Imorse hade hon ingenting, men när jag hämtade upp henne på dagis såg det inte roligt ut och här hemma har det blivit värre. Det kliar nog ganska mycket, för hon är i och gnuggar sig. Så hon är troligtvis hemma från dagis imorgon. Det smittar ju så.
Vi har haft en mysig eftermiddag tillsammans. Spelat lite Kalle Kunskap på datorn, ätit middag och bara varit, skruttan och jag!

Å, vet ni vad? Jag, Tomas och Freja har fått dagens ros i dagens TTELA. Det var fröknarna på Frejas avdelning som skickat in! Jag blev alldeles tårögd och pipig som vanligt, när mamma ringde och berättade! Freja går verkligen på världens bästa avdelning!

Nu blir det Cougar town och hårfärgning!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0