BILDBOMB

2010-05-22 - 22:42:57
Sommar! Behöver jag säga något mer?
Vi har tillbringat hela dagen i Frändefors, ute givetvis :) Det har varit SÅ underbart väder! Jag bakade bullar och Frejsan åkte grävmaskin med morbror Daniel, haha.
Tomas var först och spelade Airsoft med några vänner men jag hämtade upp honom när de var färdiga med pangandet :D Vi var även iväg till brorsan en sväng och kikade på kattungarna, såå söta!


Idag hade jag faktiskt kameran med mig, vill visa er min mammas härliga pelargonsamling, min mamma är GRYM på blommor!






Helt underbara, eller hur?

Här har ni lite mer bilder från dagen!







Någon som vill ha en liten kattunge? 3 stycken ursöta ullbollar finns hos min bror! Hör av er!
Postat av: Sandra

Freja vill nog ha en? ;)

2010-05-22 - 23:36:03
URL: http://billyrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0