Tävla med GLIMRA FÖRLAG!

2010-05-11 - 11:40:29




Jag måste bara få tipsa er om en tävling som hålls utav GLIMRA FÖRLAG.
Du har chans att vinna ett bokpaket med 5 valfria böcker.

Böckerna är såkallade fyll-i-böcker, du sätter alltså en vacker personlig prägel på dem genom att fylla i sidorna själv. Det finns också fina fotoalbum, perfekt för oss som vill ha våra foton framme istället för at de skall ligga gömda i någon byrålåda.

Dessa böcker och album är så söta och jag hade velat ha varenda en av dem. Men min absoluta favorit är fylla-i-boken "Lilla Hjärtat. Med frågor som "Hur träffades mamma och pappa egentligen?" vinner denna helt bedårande fyll-i-bok överlägset över alla andra varianter av mitt Första år boken som finns på marknaden!

 
Var med och tävla du också hos GLIMRA FÖRLAG!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0