Treårstrots

2010-05-16 - 22:37:13
Alltså, jag blir snart tokig! Freja är inne i en såndär härlig trotsperiod och jag går snart i bitar. VAD man än säger, så görs det tvärtemot. Nej till allt, vill ingenting. Vill inte äta, vill inte kissa, vill inte ta på sig, vill inte sova.
ÅÅH! Vad vill du då unge?? Hade hon fått som hon velat hade hon sprungit runt nakenfis hela dan och käkat glass och kissat på gräsmattan.

Hon är mitt älskade lilla hjärta och jag avgudar henne, men ibland vill man bara stoppa huvudet i sanden ( jorden, gräsmattan, vattenpölen, toaletten, asfalten?) och bara slippa skrik och bråk för bara en liten, liten stund.
Jag får väl ta med mig en pappkasse som jag kan stoppa huvudet i.



Nu skall jag sova. Godnatt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0