Skräp

2010-05-03 - 11:29:02
Det känns som om vi behöver hyra en container och slänga all skit som vi har innan flytten. Frågan är om det hade räckt med en? ;)
Idag är det tänk att jag skall städa undan lite. Har inte kommit så långt ännu, men ska väl ta mig en tur med dammsugaren snart. På torsdag kommer vår fastighetsskötare och gör en förbesiktning på lägenheten, då är det väl alltid trevligt med någorlunda ordning.

Imorgon åker jag och Tomas till Göteborg. Det blir en trevlig visit då vi skall till Mölndal Sjukhus där Tomas skall ta ur stygnen i sitt ena öga som suttit i 1½ år. Dock tar vi kanske svängen in till IKEA Bäckebol påvägen hem då jag skall kika på ett golv som de har.

Ha en trevlig dag snyggingar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0