Öde

2010-05-29 - 13:37:17
Det har varit tyst här inne ett tag. Jag har haft fullt upp med min lilla sjukling och efter att hon har somnat på kvällen somnar jag också, av utmattning. Jag är trött hela tiden. Börjar bli sjuk jag med.
Idag skulle vi ha åkt till Värnamo på kalas hos Frejas kusin som fyller 2 år. Men eftersom Freja fortfarande är såpass dålig åkte Tomas utan oss. Jag och Freja har åkt upp till Frändefors istället och blir lite bortskämda här.
Freja ligger ute på verandan och sover lite middag och jag sitter uppkuren i en fåtölj med datorn.
Solen skiner men det blåser ganska kallt så någon solning blir det inte idag känner jag.

Idag är det crusing i Trollhättan. Första gången på många år som jag inte är med och kör. Men jag har ingen lust egentligen. Folk kan inte bete sig ändå utan springer runt och lever fan, kastar flaskor på vägen. repar bilarma och en massa annat dumt. Riktigt tråkigt. 

Jag tror att jag får vila mig en liten stund, sitter och halvsover, får inte sova något om nätterna för att Freja vaknar och hostar. Sov väl 1½ timme inatt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0