Mors lilla lathund sa..

2010-05-16 - 15:33:03

Vi skall ha visning på måndag. Det känns lite konstigt att flytta men samtidigt så kommer vi få det mycket bättre och det är huvudsaken! Jag och Tomas plockar för fullt här hemma med jag kände att en liten paus framför datorn var på sin plats! Min mamma kom och hämta Freja imorse. Det är lite roligare för henne att vara där och lättare för oss att städa.
Det är egentligen inte klokt hur mycket saker man samlar på sig genom åren. Jag har ett 40-tal blomkrukor ståendes inne i klädkammaren och alla dessa papper som finns högt och lågt skall vi inte ens prata om.
Det är en stor fördel med att flytta. Att man verkligen rensar ut, både materiellt och själsligt. Härligt!


Freja är väldigt sugen på att flytta. Tror dock att det har mest med att göra att vi lovat en studsmatta att ha i trädgården. Vi får ju lite att fylla upp, 390 kvm tomt är inte helt fel :) Min mamma har drivit upp lite plantor som vi skall sätta och jag har lite funderingar på hur jag skall fixa i trädgården, kul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0