Mors Dag och Nuntorpsdagarna

2010-05-30 - 22:22:36
Jag vill börja med att önska alla mammor där ute ett härligt avslut på vår dag, speciellt till min alldeles egna lilla mamma ♥

Idag firade vi Mors Dag med att packa picknic väskan och åka till Nuntorp med Tant Sara och Mattias. Vi hade en mysig dag och Freja fick bland annat rida och åka "brandbil". Vi tog det lugnt för Freja är fortfarande dålig, ikväll innan hon skulle somna hade hon 39 graders feber. Efter Nuntorp sa mig hejdå till Tant Sara och åkte hem till mormor och morfar. Där bjöds det på bbq-party ;-) Jag hade gjort en tavla till min mamma, Freja ritade en teckning och så plockade vi alldeles nyutslagna syrener!

Jag är också rejält risig, har åkt på samma som Frejsan. Är helt färdig. Jag har feber och min hals ömmar :-(
Det blir till att kurera sig riktigt i ett par dagar. Inget roligt att vara sjuker.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0