Let's twist again!

2010-05-24 - 09:25:38
Godmorgon härliga måndag!

Här har hela familjen tagit en härlig sovmorgon, tillsammans alla tre i vår sång, varm och trångt men mysigt!
Vi ska på utvecklingssamtal på dagis vid tio och sen åker Tomas iväg till jobbet. Frejsan stannar kvar på dagis ett par timmar. Jag måste hem och packa lite lådor. Snart, snart flyttar vi :)

Igår var vi hos mamma och pappa igen, jag och Tomas hjälpte pappa att dra lite ris och småträd som skall eldas upp. Jag passade även på att ligga i en solstol och lapa lite sol :) Fick mig allt lite färg!


Tomas och Freja har rockat lite till Let's twist again, lite gymnastik så här på morgonkvisten :)


Hoppas ni får en bra dag!

 
Postat av: Sandra

Ska ni på cruisingen i Trollhättan till helgen? :)

2010-05-24 - 09:33:36
URL: http://billyrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0