Kul-helg!

2010-05-02 - 07:21:06
Oj, igår skrattade jag så mycket att mina käkar gör ont idag! Sexpartyt blev en succé, mysiga tjejer och en massa skratt. Jag kom inte hem alltför sent, gick vid 23-tiden. Tomas trodde jag hade druckit, men det var bara fniss och flumm som satt kvar från partyt, haha. När jag kom hem stupade jag i säng typ.

I fredags var jag i Vargön hos Martine. Massa, massa tjejer, lekar och annat skoj! Det var skoj att se hur de hade det i huset och det var också roligt att träffa lite gamla vänner och bekanta som jag inte pratat med på år och dar! Det blev inte sent då heller, halv tolv tiden. Men det räcker för mig, jag är ju gammal och gaggig nu.

Idag skall jag träffa Tanja, det är nästan det jag sett fram emot mest med denna helg. Jag ska åka till henne i Vargön och vi tänkte ta en promenad med hundarna! Det ser ut att bli fint väder också!


Postat av: * Em

allt bra? :)

2010-05-02 - 21:23:51
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0