Kort vecka!

2010-05-10 - 11:16:02

Denna vecka blir inte lång. Det blir till att fixa och dona här hemma inför flytten. Idag tänkte vi ta ett tag i Frejsan rum. Rensa bort leksaker som hon inte använder, slänga sådana där tråkiga Mc-Donalds saker som bara ligger och tar plats. Det är tur att hon är på dagis för detta hade aldrig gått att göra om hon var hemma.

Förkylningen känns lite bättre idag men jag är helt slut i kroppen. Jag skulle ju vart på symöte igår, men jag orkade verkligen inte, huvudet var helt tungt och ont i halsen. Sen vill jag ju inte smitta mina goa kolleger heller :)
 
KRAM

Postat av: Sandra

Ja, det skulle va kul :) vi hade väl tänkt ha nån grillning här framöver också, när det passar med jobb osv så då får ni gärna komma.

2010-05-10 - 12:34:58
URL: http://billyrock.blogg.se/
Postat av: Sandra

HAHAHA! kom på det inatt när jag inte kunde sova :D

2010-05-10 - 20:45:28
URL: http://billyrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0