HEJ LÖRDAG

2010-05-08 - 12:18:12
Hej på er! Lördag idag då! Frejsan käkar lördagsgodis för fullt :)
Igår åkte jag med min goa granne Benita till Överby en sväng och kikade på födelsedagspresent till hennes lillebror. Tomas gick till Nicke så barnen fick leka av sig lite medan mammorna gjorde affärerna osäkra ;)
Efter Överby blev det en ordentlig myskväll här hemma med tacos. Sen gjorde jag och Frejsan i ordning i hennes rum med massa levande ljus och så låg vi där inne och läste saga och myste i mörkret. Och jag somnade givetvis då också, haha.

Ikväll skall vi på lite barnvänligt galej hos Madde och Tito. Det ska bli superkul! De har fått det såå fint i deras nya lägenhet! Supermysigt! Vad vi skall göra fram till dess vet jag inte, jag skall köra Jonty till Trollhättan och tillbaka en sväng men sedan är det lugnt tror jag..

Ha en härlig lördag, trots regn och rusk :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0