Golv och rabattcheck

2010-05-05 - 18:06:35

Vilken dag! Tomas operation blev uppskjuten till idag(vi skulle ju åkt igår egentligen). Stressade som fasen lämnade vi Frejsan hos farmor och körde E6an till Mölndal. Jag blir pipig som vanligt när jag ser mitt stora hjärta i sjukhus skjorta och dropp. Själva ingreppet tog högst 5 minuter, så han kom tillbaka snabbt igen :) Sen när Tomas piggnat till och fått lite kaffe i sig åkte vi till Ikea och kikade på golv. Vi har väl så gott som bestämt oss för vilka golv vi gillar :) Det kommer bli så tjusigt så :D Jag älskar att planera och fixa å dona!

Nu håller vi på fixa lite här hemma, jag ska dammsuga, i vanlig ordning och Tomas står med disken. Freja ligger i soffan och kikar på Bompa. Det är dags för kvällsmat om en stund.

Ikväll kommer Jonty förmodligen hit en sväng, jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på men det ger sig, han och Tomas går nog bort till huset och kikar en sväng :) 

Åh, jag har ju glömt att berätta. När jag var med Sara på barnvagnsturné för ett tag sedan gick vi in i en affär i Uddevalla som heter Kära Barn. Där fanns det en massa söta kläder och barnvagnar bland annat. Ja, där iallafall pågick en tävling där första pris var en gratis barn fotografering hos en fotograf som heter Kristin Wiktorsson som har studio i Uddevalla. Well, anyway, häromdagen fick jag hem ett handskrivet kuvert och vad ligger där i? Jo, en värdecheck på 50% i rabatt på en fotografering, jag vann alltså andra pris :) Blev superglad! Jag vill verkligen ha ett par riktigt fina kort på Frejsan som vi skall förstora upp och sätta in i fina ramar. 

Dammsugning och kvällsmat next

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0