Blädag!

2010-05-04 - 21:18:38
Idag har jag varit på riktigt uruselt humör. Allt har bara vart blä och trist. Är trött och hängig och ska snart gå och lägga mig tänkte jag.

Jag är bara så jäkla trött på människor och deras falska sätt. Jag vill egentligen bara.. åh, jag vet inte..
Ibland undrar jag om karma någon gång kommer och biter folk som förtjänar det i arslet?  
Jag är ledsen och besviken men inte förvånad. När skall jag sluta vara så blåögd? Ja, säg det.

Godnatt!
Postat av: Sandra

Tack :) Känns så jävla bra. Ska sitta på kundtjänst åt valuta traiders. De växlar valuta för att tjäna pengar (?). Inte så insatt än. Haha.

2010-05-04 - 21:51:49
URL: http://billyrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0