Barnledig natt

2010-05-09 - 11:36:06

Ja, det har vi varit inatt. Frejsan ville sova över hos sin Faster Karin som var här på ett kort besök igår så hon åkte med dem hem. Jaha sa mamma och pappa då.
Vi gjorde kycklingsallad och satt och pratade i soffan i flera timmar. Vi gjorde en ganska kul sak. Vi tog varsitt papper där vi först skrev upp 5 mindre bra saker om varandra och sen skrev vi 5 bra saker och så diskuterade vi våra svar, det var jätte kul och vi fick mer förståelse för varandra, varför man säger på ett sätt eller gör på ett annat. Jag rekommenderar verkligen att göra så! Härligt sätt att rensa luften på! :)
Lite senare tog vi en tur till Madde och Tito och hälsade på. Alltid lika mysigt! De hade lite inflyttningsfest så det var rätt mycket folk, men det är alltid lika mysigt att träffa de två! Vi var inte där så länge och innan vi åkte hem tog vi en liten sväng förbi Tomas arbetskamrat och tjötade lite.

Väl hemma tog vi oss en nattpromenad med vovven. Gud vad roligt vi hade det. Folk trodde säkert vi var jättefulla men vi hade inte druckit en droppe någon av oss! Dock hade jag för lite kläder på mig så idag är jag dunderförkyld. Vilket är så jäkla typiskt för jag skulle på symöte hos min arbetskamrat eftermiddag. Förhoppningsvis piggnar jag till framåt dagen.



 

 

Postat av: Sandra

fin sminkning du hade :)

2010-05-09 - 13:21:22
URL: http://billyrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0