Ännu en grå måndag!

2010-05-17 - 11:04:25
Nej, nu får bannemej sommaren komma! Jag är trött på molniga och trista dagar, ge mig SOL!

Idag kommer det, som jag nämnde igår, folk hit på visning. Vi hoppas att det finns någon som kan flytta in redan 1 Juli, på så sätt slipper vi dubbelhyra. Vi håller tummarna för detta iallafall! Det hade onekligen varit väldigt skönt att lägga de pengarna på annat.

Lillfisen är på dagis. Vi tog varsin cykel dit imorse, hon är verkligen jätteduktig på att cykla själv och snabbt går det! Det är fart och fläkt i den ungen kan jag lova :) Hon hade haft det bra hos mormor och morfar igår, de hade varit iväg och klappat en liten föling och även ett dräktigt sto som skall föda vilken dag som helst nu!
Frejsan fick även två papperskassar fulla med leksaker av hennes kusin Amanda, vilket som uppskattades väldigt mycket! Tur att man har så goa syskonbarn som jag ♥

Nu tänkte jag ta mig en liten promenix med vovven, sen väntar lite arbete framför datorn!

Hej så länge!
Postat av: Amelie

Jag hade såå gärna velat bo där.. Så jävla synd att det inte är insatts! :/

2010-05-17 - 11:20:46
Postat av: Sandra

Hej hej :) Vad gör ni på lördag? Vi tänkte bjuda hit Madde & Tito på lite grillning och skulle höra om ni är sugna på att komma?

2010-05-17 - 14:53:02
URL: http://billyrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0