Hej

2010-03-09 - 19:57:16
Idag var tydligen vår lilla fröken inte alls sugen på jympa. Jag släppte av Freja och Tomas vid Friskis och Svettis och åkte till hundgården med Snuckis medan hon dansade. När jag kom och hämtade upp dem efter en timme var den en sur pappa och en sur dotter jag mötte. Allt annat, förutom dansen, hade varit intressant. :)
Hela den här dagen har faktiskt varit lite halvkass, Freja har varit på uruselt humör sedan hon kom hem från dagis och jag är fortfarande inte riktigt kry. Vi får helt enkelt hoppas på en bättre morgondag tycker jag.

Om en liten stund kommer mina tisdagsbesök hit och parkerar sig i soffan. Härligt med lite tjejsnack och bra tv program


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0