Krånglig mage och höga huspriser!

2010-03-05 - 10:38:26
Inatt fick jag feber och idag mår jag verkligen inte bra. Jag har sedan långt tillbaka haft problem med min mage. Läkarna har inte kunnat fastställa någon säker diagnos på detta, mer än att jag lider av IBS och gallsten. Jag har nu under flera års tid varit medicinerad för magen. Jag äter cirka 2 mg 8-10 ggr om dagen(ganska mycket ja)
Utan medicinen blir jag, kort sagt, bosatt på toaletten. Jag kan inte äta eller dricka något utan att få kramper utan min medicin. Nu är läget så att jag har inte tagit den sedan igår för dem tog slut, och då får jag kramper och febertoppar. Det är riktigt besvärligt detta och jag blir väldigt begränsad i mitt liv när det krånglar.
Nog om bajs.

Idag blir det en lugn dag, jag måste bara försöka ta mig iväg till apoteket och hämta ut min medicin.
Igår började jag lite smått med att måla listerna i sovrummet och jäklar vad bra det blir! Tänk att en sån liten sak kan förändra ett helt rum? Häftigt! Spegeln är färdigmålad och nu håller jag på att slipa fram lite "Shabby Chic" känsla över den. Det blir najs.

Jag och Sara var ju iväg och kikade på hus igår, men det var inget att ha. Läget var visserligen underbart och huset hade stor potential till att bli jättefint. Men, det var ett alldeles för HÖGT pris. 895000:- var utropspriset och då kan jag säga att man skulle nog behöva renovera för säkert 100000-150000:-, för det var verkligen ofräscht. Det blev ett nej. Men det kommer fler chanser för Sara och Mattias!
Postat av: T

Låter rätt billigt för ett hus.

Priserna har ju sjunkt, nu ligger dom flesta normala hus på 1-1,5 milj.

2010-03-05 - 17:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0