SOL!

2010-03-25 - 21:49:00
Hej på er! Vilken härlig dag det har varit idag! Riktigt vårväder med sol och fågelkvitter!

Jag har haft lite ärenden idag och jag har även varit och veckohandlat. Som ni såg i mitt tidigare inlägg har jag gjort en matlista i hopp om att dra ner matkostnaden lite. Vi får se.
Efter veckohandlingen hämtade jag upp Frejsan på dagis och sen Tomas. Vi åkte och köpte nya sommardäck till bilen i Trollhättan.

Sen var det hem och laga middag som stod på schemat. Kyckling grytan blev succé så den kan vi fortsätta med.

Igår var vi iväg och fikade hos Sara. Hon och Freja bakade bullar som vi sedan smaskade i oss gladeligen! Finns det något godare än nybakade kanelbullar? Frejsan tyckte det var riktigt mumsigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0