Underbart väder!

2010-03-03 - 13:05:44

Strålande solsken! Är det inte underbart väder ute? Jag, Freja och Snuckis tog oss en liten promenad hem från dagis och det var härligt med solen i ansiktet! Fåglar som kvittrar, det känns som våren vore påväg. Men, vi får väl se och hålla tummarna över att snön snart är borta!

Det har inte blivit så mycket bloggande alls de här sista dagarna. Det har varit fullt upp, från morgon till kväll. Igår var jag och Freja på Maxi och veckohandlade och efter det var det dags för knattejympa.
Men på kvällen sedan hade jag en riktig slapparkväll. Det var premiär för Desperete Housewives och min älskade Sara kom på besök. Vi gjorde kycklingsallad och hade en riktig myskväll framför tvn.

Nu tänkte jag leka lite med lilltjejen. Hon står bredvid mig och säger "Snälla lilla rara söta mamma, kan du följa med mig så jag får berätta en sak för dig?" Haha, söta unge!

All kärlek till er ♥


Ge mig sommar, sol, smultron, svalkande bad, lata dagar i hängmattan, långa grillkvällar med goda vänner.
Picknik på gräset, utflykter, Liseberg, plocka färska jordgubbar.
Åh, vad jag längtar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0