Underbara tisdag!

2010-03-30 - 08:30:32



Godmorgon alla ni fina!
Jag hoppas att ni sovit lika bra som jag gjort! Freja sitter och käkar lite frukost framför tvn och då passar jag på att göra en liten morgonuppdatering :) Jag känner mig superfräsch idag efter min "spatimme" som jag hade igårkväll.

Snart är det dags för morgonutfodringen av djuren och sen bär det av till dagis med Frejsan. Jag tänkte ta mig en snabb promenad efter lämningen för att kickstarta igång denna dag. Jag behöver lite fart nu känner jag.
På torsdag är det påskparad på dagis. Jag måste försöka hitta på en påskutstyrsel ut Frejsan. Jag får kika runt lite på internet för inspiration tror jag! Har ni, kära bloggläsare, något bra tips?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0